piątek, 15 maja 2020

Puzzle4u - Puzzle z Twojego zdjęcia

Puzzle z Twojego zdjęcia - Puzzle4u

Jakiś czas temu w mediach społecznościowych pokazywaliśmy Wam naszą zabawę z puzzlami. Po kilku tygodniach układania, nastał kres naszej pracy i dzisiaj zobaczycie efekt końcowy 🙂. Znany wszystkim Zamek w Ogrodzieńcu. Puzzle zostały wykonane przez firmę Puzzle4u i powstały z naszego zdjęcia 🙂. Jest to niesamowita pamiątka z zeszłorocznych wakacji.

Zamek Ogrodzieniec na puzzlach

Puzzle ze zdjęcia - najlepsza pamiątka

Jak wiecie, my bardzo lubimy podróżować z dziećmi po naszym pięknym kraju i odkrywać jego zakątki. Te znane wszystkim, jak i te mniej znane. Z każdych przywozimy mnóstwo zdjęć, część wywołujemy, a część trzymamy w wersji cyfrowej. Tym razem wpadliśmy na zupełnie inny pomysł zachowania wspomnień 🙂 i są to puzzle, które zostały wykonane z naszego zdjęcia.

Sam proces zamówienia jest bardzo prosty, jedyna rzecz, którą musicie mieć na uwadze, to aby jakość zdjęcia była dobra. W całej reszcie, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, pomocą służą przedstawiciele Puzzle4u 🙂.

Już po kilku dniach od zamówienia nasze puzzle były u nas - muszę powiedzieć, że spodziewaliśmy się, że czas oczekiwania będzie dłuższy. Zaraz jak do nas dotarły, zabraliśmy się z zapałem do układania. Początkowo szkło nam całkiem dobrze, ale kiedy przyszło układać trawę i niebo zaczęły się schody 🙂. Oczywiście sami sobie troszkę utrudniliśmy zadanie i wybraliśmy sobie aż 2000 elementów 🙂.

Dzięki dużej ilości naszych puzzli po ułożeniu robi, to naprawdę ogromne wrażenie. Całość zajmuje powierzchnię o wymiarach 97cm*69cm 🙂. Więc widok, kiedy już je zawiesimy na ścianie będzie robił naprawdę duże wrażenie.

Poza wspaniałą pamiątką - macie pewność, że nikt inny nie będzie miał dokładnie takich samych puzzli - jest to też wspaniały sposób na rodzinne spędzanie czasu. My robiliśmy, to w każdej wolnej chwili i gorszej pogody.

Jeśli lubicie układać puzzle, szukacie wyjątkowego prezentu, lub po prostu chcecie mieć wspaniałą pamiątkę, to my serdecznie Was zapraszamy na stronę Puzzle4u, gdzie możecie stworzyć takie cuda i zamówić 🙂. A Wy lubicie układać puzzle? Jak Wam się podobają nasze? 🙂

Puzzle4u puzzle ze zdjęcia

8 komentarzy:

1. O matko to jest przecież genialny pomysł na prezent i już nawet wiem komu go zrobię. Bardzo dziękuję za świetną inspirację.

OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny pomysł z takimi puzzlami! Chyba sama sobie takie sprawie, będę miała co robić wieczorami. Takie puzzle sprawdzą się także na prezent. :)

3. Zgadzam się, że można sprezentować takie puzzle, ale wcześniej należałoby się wywiedzieć, czy dana osoba lubi ich układanie.

4. Swietny pomysł! Dziekuje za inspiracje! Zrobimy sobie prezent!

OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja, tez byłam przy ruinach tego zamku, kocham historię, świetne puzzle

6. Ale super pomysł! Uwielbiam układać puzzle, mam dużo zdjęć z różnych fajnych miejsc, więc chyba pomyślę o zamówieniu takich spersonalizowanych. Na prezent też fajna opcja :)

7. O mamo, ale fajny pomysł, pierwszy raz go widzę i uważam za świetny. Myślę że nawet na prezent takie puzzle super by się sprawdziły

OdpowiedzUsuń
  8. jak to jest układać samą siebie ;-). Ogólnie bardzo fajny pomysł na prezent, a ile dzieciaki muszą mieć frajdy przy układaniu takich puzzli :-)

Etykiety

#zamkizdzieckiem AMEET Atrakcje województwa dolnośląskiego Atrakcje województwa pomorskiego Babaryba Beskidy Blue Ocean Certyfikat Miejsca Przyjaznego Dzieciom Cieszyn Darłowo Dolnośląskie Dolny Śląsk Doświadczenia Drogeria Olmed Dźwirzyno Educarium Egmont Elbląg Energylandia Gdańsk Góry Góry Stołowe Góry Świętokrzyskie Greg Gry planszowe i inne HarperKids Hortulus Hotel Hotel Senator Hotel Zamek Ryn Jelenia Góra Kabum Karkonoski Park Narodowy Karpacz Kawa Kącik Malucha Klocki Kolejkowo Kolejkowo i miasto z Piernika Kolejkowo Wrocław Kołobrzeg konkursy Książka Książki Lego Łazienki Królewskie Magiczna symetria - Educarium Małopolska Mazowieckie Mazury Miasto z piernika Kolejkowo Wrocław miasto z piernika we Wrocławiu morze Muzeum Muzuem nad Bałtykiem nad morzem Nasza Księgarnia Nauka Nauka przez zabawę noclegi Nowy Wiśnicz Olmed apteka Opolskie Parki rozrywki Piatnik pod ziemią podkarpackie Podlasie Podróże Pojazdy Hydrauliczne Artyk pojazdy hydrauliczne KupZabawke polecane Polecane noclegi Polferries POLIN Pomorskie prezenty Programowanie Rebel Skalne Miasto Soke Srebrna Góra Strefa Dziecka Strefa Mamy Strefa Taty Śląsk śląskie Testowanie Trasy podziemne Tuban Tubi Jelly Wakacje z książką Wałbrzych Warmia Warmia Zamek w Lidzbarku Warmińskim Warszawa Wieliczka Wielkanoc Wielkopolska Wroc Wrocław Wydawnictwo Znak Zabawki Zachodniopomorskie Zamek Zamek Chojnik Zamek Kliczków Zamek w Rynie Zamek Wiśnicz zamki z dzieckiem Zdrowie zegarki zwiedzanie