poniedziałek, 27 lipca 2020

Bajkowa Osada - nocleg w Rabce

Rabka-Zdrój to znana uzdrowiskowa miejscowość, którą odwiedziliśmy już kilkukrotnie, ale pierwszy raz zdecydowaliśmy się na nocleg w tej miejscowości. Jako, że nie lubimy gwaru i hałasu, to szukaliśmy czegoś na uboczu, ale żeby było wszędzie blisko. W ten sposób trafiliśmy na bardzo wyjątkowe miejsce, które dzisiaj chcemy Wam pokazać na blogu. Jest to Bajkowa Osada w Rabce 😃👍.

Noclegi w Rabce

Bajkowa Osada w Rabce

Spanie w Rabka Zdrój

Bajkowa Osada - Rabka Zdrój

Jak sama nazwa nam wskazuje będzie tu bardzo bajkowo 🙂. Do dyspozycji gości przeznaczonych jest kilka domków. Ten najbardziej charakterystyczny, to po prostu straż pożarna 🙂. Jest też wóz cygański dwu i trzy osobowy, do tego chatki "puchatka", "z piernika" i "Jasia i Małgosi". Zupełną nowością w Bajkowej Osadzie są trzy domki kopułowe 🙂. I my właśnie w jednym z takich domków kopułowych spędziliśmy trzy niezapomniane dni 🙂.

Bajkowe noclegi Rabka

Już pierwszego dnia czekała na nas ogromna niespodzianka, a był nią występ kapeli góralskiej 🙂. Dowiedzieliśmy się od właścicieli, że takie biesiadowanie odbywa się w każdy wtorek wakacji 😁. Można posiedzieć w przepięknej altanie, posłuchać góralskiej muzyki i góralskich opowieści 🙂, a do tego skosztować grilla przygotowanego przez właścicieli. Pyszna kiełbaska i oscypek dla wszystkich 🙂. Jak widzicie nasze przywitanie wypadło bardzo okazale, nie spodziewaliśmy się muzyki na żywo.

Bajkowa Osada - Cisza i spokój

Jak już wspomnieliśmy Wam na początku wpisu, my lubimy miejsca ciche i spokojne. I właśnie tak tutaj jest. Położone u stóp Lubonia Wielkiego, prawie przy samym strumyczki i wszystko w odpowiedniej odległości od ruchliwej ulicy 🙂. Na dzieci czeka tu mnóstwo atrakcji, dzięki którym takie wakacje będą naprawdę niezapomniane 🙂.

Jest plac zabaw z huśtawkami, zjeżdżalnią, ścianką wspinaczkową i piaskownicą. Są malutkie karuzele i trampolina dla dzieci. A dla wszystkich przygotowany jest także wysokiej jakości basen, w którym można się ochłodzić, a nawet popływać 🙂  - ma prawie 10 metrów długości i 5 metrów szerokości 🙂. W razie niepogody można się pobawić w zadaszonej altanie, jest stół z piłkarzykami, jest dart więc na pewno będzie co robić 🙂. A wieczorkiem jest możliwość rozpalenia ogniska na terenie Osady, bądź zaraz za drogą przy samym strumyku 🙂.

Każdy z domków jest świetnie wykończony z dbałością o każdy szczegół - widać to na naszych zdjęciach 🙂. Świetne jest także wyposażenie domku, u nas była duża rozkładana sofa plus łóżko piętrowe dla dzieci, duża łazienka z prysznicem i w pełni wyposażony aneks kuchenny. Niestraszne będą Wam również warunki atmosferyczne, jest klimatyzacja i ogrzewanie. A przed domkiem piękny kamienny taras na popołudniową kawę, z widokiem na plac zabaw aby mieć po kontrolą dzieci 🙂

Jak widzicie miejsce jest rewelacyjne na rodzinny wypoczynek, więc jeśli jeszcze nie macie planów wyjazdowych, to jak najszybciej rezerwujcie miejsca 🙂. Będąc w tym miejscu polecamy oczywiście również wizytę w Parku Rozrywki Rabkoland 🙂.

Po wszystkie informacje odsyłamy Was na stronę Bajkowej Osady 🙂

25 komentarzy:

1. Wow, pięknie, robi wrażenie ta osada, pewnie nie tylko na dzieciach :) kasiak

2. Wygląda naprawdę bajkowo i fantastycznie, sama bym się tam przespała. :D

3. Super miejsce, na prawdę może być ciekawe :)

4. Wspaniałości! Moj synek byłby zachwycony! Jak tylko troszkę wyrobimy się z czasem zwiedzamy!

OdpowiedzUsuń
  5. Miejsce inne niż wszystkie, świetny pomysł na rodzinny wypad. :)

6. Rewelacyjne miejsce! Muszę kiedyś sue wybrać z dziecmi. Lubię takie kolorowe miejsca 😍

7. Fantastyczne miejsce i jakże urocze. Zupełnie jak w bajce :)

OdpowiedzUsuń
  8. Jakie malownicze miejsce. Idealne na wypad z dziećmi.

9. Super, z pewnością będę miała ten nocleg na uwadze, gdy pojadę w tamte okolice. Czuję, że nie będę zawiedziona wyborem.

10. myślę, że największym dylematem byłoby, który domek wybrać. Wszystkie są tak fajne i wyjątkowe, że wybór jest naprawdę trudny, ja bym chyba wybrała ten ze strażą :-)

11. Łał faktycznie niesamowite bajkowe miejsce
    Sylwia

12. Faktycznie bajkowe to miejsce. Aż chce się tam być ❤Daga

OdpowiedzUsuń
  13. Na prawdę wielkie wow! Ja jestem zachwycona, a co dopiero moje córki by powiedziały ❤️

14. Ależ pięknie, muszę tam zawitać ❤️

20. Piknie to wygląda ❤️

21. To są domki wypoczynkowe? :o
    Coś niesamowitego <3 ❤️
    Kiedyś byłam w Rabce, ale z pewnością jeszcze tego cuda nie było.

22. FAJNE MIEJSCE DO SPĘDZANIA CZASU Z DZUEĆMI. NA PEWNO SIĘ TAM WYBIERZEMY❤

23. Mega bajkowo
    Aleksandra Ka

24. To musi być niesamowite miejsce
    Czarodziejskie Nici

Etykiety

#zamkizdzieckiem AMEET Atrakcje województwa dolnośląskiego Atrakcje województwa pomorskiego Babaryba Beskidy Blue Ocean Certyfikat Miejsca Przyjaznego Dzieciom Cieszyn Darłowo Dolnośląskie Dolny Śląsk Doświadczenia Drogeria Olmed Dźwirzyno Educarium Egmont Elbląg Energylandia Gdańsk Góry Góry Stołowe Góry Świętokrzyskie Greg Gry planszowe i inne HarperKids Hortulus Hotel Hotel Senator Hotel Zamek Ryn Jelenia Góra Kabum Karkonoski Park Narodowy Karpacz Kawa Kącik Malucha Klocki Kolejkowo Kolejkowo i miasto z Piernika Kolejkowo Wrocław Kołobrzeg konkursy Książka Książki Lego Łazienki Królewskie Magiczna symetria - Educarium Małopolska Mazowieckie Mazury Miasto z piernika Kolejkowo Wrocław miasto z piernika we Wrocławiu morze Muzeum Muzuem nad Bałtykiem nad morzem Nasza Księgarnia Nauka Nauka przez zabawę noclegi Nowy Wiśnicz Olmed apteka Opolskie Parki rozrywki Piatnik pod ziemią podkarpackie Podlasie Podróże Pojazdy Hydrauliczne Artyk pojazdy hydrauliczne KupZabawke polecane Polecane noclegi Polferries POLIN Pomorskie prezenty Programowanie Rebel Skalne Miasto Soke Srebrna Góra Strefa Dziecka Strefa Mamy Strefa Taty Śląsk śląskie Testowanie Trasy podziemne Tuban Tubi Jelly Wakacje z książką Wałbrzych Warmia Warmia Zamek w Lidzbarku Warmińskim Warszawa Wieliczka Wielkanoc Wielkopolska Wroc Wrocław Wydawnictwo Znak Zabawki Zachodniopomorskie Zamek Zamek Chojnik Zamek Kliczków Zamek w Rynie Zamek Wiśnicz zamki z dzieckiem Zdrowie zegarki zwiedzanie