środa, 29 maja 2019

Park Edukacyjny Zoo Egzotyczne Kaszuby Tuchlino

Zoo Egzotyczne Kaszuby Tuchlino

Dzisiaj ponownie zabieramy Was na Kaszuby a konkretnie do niewielkiej kaszubskiej miejscowości Tuchlino, gdzie mieści się Zoo Egzotyczne Kaszuby 👍. Słyszeliśmy same dobre opinie na temat tego Parku Edukacyjnego i postanowiliśmy sami to sprawdzić i podzielić się z Wami naszą opinią 😁.

Blog atrakcyjne wakacje z dzieckiem

Atrakcje dla dzieci kaszuby

Atrakcyjne wakacje z dzieckiem

Idealne miejsce dla dzieci i dorosłych

Miejsce znajduje się w samym sercu Kaszub więc wszyscy którzy odwiedzają ten piękny region powinni zawitać i w to miejsce. Jeśli będziecie nad morzem, bądź będziecie w Trójmieście, także powinniście odwiedzić to miejsce - dojazd zajmie około godziny i jadąc w to miejsce poczujecie się trochę jak w górach - kręte drogi, piękne widoki i liczne pagórki 😁. Nie jest to takie klasyczne zoo jakie znamy, wszystko znajduje się w jednym ogromnym budynku, a znajdziemy tam bardzo dużo różnych zwierzątek ale także to co dzieci lubią najbardziej plac zabaw, strefę malucha, a także zewnętrzny plac zabaw 👍.

Egzotyczne Zoo - wycieczka na cały dzień

Jeśli wybieracie się z dziećmi tak jak my, to zarezerwujcie sobie cały dzień - choć i to może być mało 😁. Kiedy już jesteśmy na miejscu do wyboru mamy kilka opcji biletowych ale my zdecydowanie polecamy bilety premium - nie są dużo droższe a zyskujemy opiekę przewodnika i możliwość usłyszenia wielu ciekawych opowieści i to co najważniejsze możliwość aby pogłaskać zwierzątka i je dotknąć - oczywiście nie wszystkie, bo tylko te bardziej oswojone i przy zachowaniu wszystkich środków ostrożności 👍. Już przy kasie wita nas bardzo miła obsługa, która wszystko tłumaczy i pomaga wybrać najlepszą opcję dla każdego 😁. Przewodnicy ruszają z grupą bardzo często i dzięki temu nie są one bardzo liczne 😁.

Zoo Egzotyczne Kaszuby

My oczywiście zdecydowaliśmy się na bilety premium ponieważ dzieci i my bardzo chcieliśmy poznać dużo szczegółów na temat wszystkich obecnych tu zwierząt. Trafiliśmy pod opiekę Pana Dawida, który z wielką pasją opowiadał o wszystkich mieszkańcach zoo i cierpliwie odpowiadał na wszystkie pytania naszych ciekawskich dzieci 👍. Poznaliśmy wszystkich mieszkańców zoo, a niektórych bardzo blisko 😁. Mieliśmy okazję spotkać tu wielkie gady, pająki, gryzonie a także ryby. Większość z nas boi się tego czego nie zna i podobnie jest ze zwierzętami. Jest to wspaniałe miejsce aby przekonać się, że nie taki pająk straszny 😁, podobnie zresztą jak inne zwierzęta np. węże czy gekony, które sympatycznie nie wyglądają. Gadające papugi, biegające żółwie (bardzo szybko 😁), złota rybka spełniająca życzenia i wiele innych mniej znanych gatunków - to wszystko tu znajdziemy 😁. Jedną z większych atrakcji tego miejsca jest ogromne akwarium - aż na 20000 litrów wody w którym możemy podziwiać zarówno florę jak i faunę jezior Szwajcarii Kaszubskiej 😁. W cenie biletu mamy także wstęp do kina 3d, gdzie co godzinę odbywają się seanse edukacyjne - my skorzystaliśmy z filmu o rekinach - bardzo dużo informacji na temat ich życia 👍. Dzieciom bardzo podoba się również papugarnia, gdzie mamy bardzo dużo małych, kolorowych papug, które możemy nakarmić 😁. Wszystkiego zdradzać Wam nie będziemy żebyście mieli też trochę niespodzianek, jak już będziecie na miejscu 😁.

Zoo Egzotyczne Kaszuby Tuchlino - czy warto odwiedzić?

Naszym zdaniem zdecydowanie warto. Jest to świetny pomysł na spędzenie całego dnia w rodzinnym gronie 😁. Niewątpliwym atutem tego miejsca jest położenie - w niedalekiej odległości od trójmiasta i wybrzeża, a także fakt, że warunki pogodowe nie mają wpływu na zwiedzanie. Jeśli pada, chroni nas dach (poza zewnętrznym placem zabaw), a jeśli jest ciepło - lokal jest klimatyzowany i jest tam stała temperatura 👍. Szerokie alejki sprawiają, że możemy tam również wjechać z maluchem i wózkiem 😁. Po obejrzeniu wszystkich zwierzątek i obejrzeniu filmu w kinie czeka na nas mini restauracja - można coś zjeść. Później zostaje już zabawa, dla maluchów jest specjalnie przygotowana strefa malucha do 5 lat z rewelacyjnymi zabawkami i tablicami manipulacyjnymi. Dla starszych dzieci jest małpi gaj i plac zabaw na świeżym powietrzu 👍. Na koniec oczywiście obowiązkowo sklepik z pamiątkami i zakup magnesów z papugami 😁. O jednej rzeczy musicie pamiętać - trzeba zabrać gotówkę 👍.

38 komentarzy:

1. fajna wycieczka, dzieci lubią zwierzęta, dorośli z resztą też

OdpowiedzUsuń
  2. nie wygląda na jakieś wielkie, ale bardzo interesujące miejsce :-)

3. Jak wiele wnoszą takie wyprawy dla dzieciaków, czasem nawet i pasje się rodzą. :)

4. Szkoda że to tak daleko od Nas, ale może kiedyś kiedy będziemy przejazdem wstąpimy, moje dzieci bardzo lubią takie miejsca.

OdpowiedzUsuń
  5. Moje dzieci uwielbiają gady, więc musimy tam kiedyś zajechać.

6. Prezentuje się świetnie. Pomysł, żeby dzieciaki obcowały ze zwierzętami tez wydaje się ciekawy. W dorosłym życiu nie będą miały niepotrzebnych lęków przed gadami czy płazami. Mam tylko obawy, czy zwierzętom tez się to podoba? Czy nie jest to dla nich męczące?

Odpowiedzi
    1. Pan przewodnik mówił, że pokazują tylko te, które są już bardziej oswojone i nie boją się ludzi 😁

Usuń
  7. Lubię takie miejsca, ale bez takich gadów, boję się ich :)
    A wycieczka bardzo ciekawa, piękne zdjęcia zrobiliście :)

OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam jeszcze w zoo gdzie można dotykać zwierzęta i tak się z nimi bawić

Odpowiedzi
    1. Chyba bym się bała tak dotykać te zwierzęta

Usuń
    2. Ja bym uciekała od tych pełzających gadów! :D

9. Nigdy nie miałam na rękach węża czy jaszczurki :) Muszę się tam wybrać.

OdpowiedzUsuń
  10. Super wycieczka dla całej rodziny i plus za dotykanie zwierząt - extra ;)

11. widać, ze dzieciaki były zadowolone :-)

12. Takie miejsca są super, zarówno dla dzieciaków, jak i dla dorosłych :) Każdy się tam czegoś nauczy :)

OdpowiedzUsuń
  13. Takie wycieczki zawsze są super i ciekawią dzieci. Chętnie bym się tam wybrała.

14. Ciekawe czy moje dzieci nie obawiałyby się wziąć takich zwierząt na ręce.

15. Wygląda na to, że super spędziliście czas. Wszystkiego dobrego dla całej rodzinki!

OdpowiedzUsuń
  16. Choć dla dzieci to na pewno wielka frajda, zawsze mam mieszane uczucia jeśli chodzi o zwierzęta trzymane w zoo...

17. Świetne miejsce na wakacyjny wypad :)

18. Kolejne, fantastyczne miejsce, gdzie dzieci mogą mieć kontakt z naturą i zwierzętami

OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda pięknie, ale czy zwierzęta i to tak dzikie, lubią bezpośredni kontakt z ludźmi? Nie wydaje mi się... Pewnie bardzo podoba się dzieciom, ja jednak wszelkie Zoo i tego typu miejsca omijam, bo serce mi pęka na widok zwierząt w klatkach

20. Nigdy nie byłam na Kaszubach. Zoo super świetna atrakcja dla dzieci

21. Możliwość zobaczenia zwierzaków z bliska - bezcenne doświadczenie. Żółwie i papugi wymiatają!

22. Bardzo fajny pomysł na wycieczkę! Sama chętnie się tam wybiorę :D

23. Od kilku lat jeżdżę jako instruktor na kolonie do nie tak odległego ośrodka Mausz nad jeziorem o tej samej nazwie, to raptem tylko 10 km. Kilka razy przejeżdżałem obok tego miejsca z kumplem robiąc rowerowy trening mijając za sobą Sulęczyn, ale nie zwróciłem na niego uwagi. Za miesiąc będę tam ponownie i w wolnej chwili postaram się tam zajrzeć ;)

24. świetne miejsce na wizytę z dziećmi chociaż węża bym na siebie włożyć nie dała

OdpowiedzUsuń
  25. Podróżujemy z Wami tu i tam i jesteśmy zafascynowani Kaszubami. Musimy się koniecznie wybrać w ten rejon polski.

26. Ciekawy pomysł na wycieczkę z dzieckiem :) Warto się wybrać.

27. Wieki nie byłam w zoo - pora nadrobić!

OdpowiedzUsuń
  28. Dwa lata z rzędu byliśmy w tych rejonach, ale na to zoo nie trafiliśmy. Może następnym razem :)

29. Odważne te Twoje dzieciaki! Fajnie, że można tam wziąć zwierzaki na ręce i mieć z nimi bezpośredni kontakt.

30. Warto się wybrac poszukam podobnych atrakcji córka lubi płazy.

OdpowiedzUsuń
  31. Dzieci uwielbiają, kiedy mogą z tak bliska spotkać się w wybranymi zwierzętami, niezapomniane przeżycia. :)

32. Na Kaszubach nigdy nie byliśmy. Jestem pewna, że Park Edukacyjny spodobałby się córci. Wpisuję na listę miejsc wartych odwiedzenia z dzieckiem :) Trendy Mama

33. Dzieci bardzo lubią takie miejsca. Szkoda, że tak daleko

Etykiety

#zamkizdzieckiem AMEET Atrakcje województwa dolnośląskiego Atrakcje województwa pomorskiego Babaryba Beskidy Blue Ocean Certyfikat Miejsca Przyjaznego Dzieciom Cieszyn Darłowo Dolnośląskie Dolny Śląsk Doświadczenia Drogeria Olmed Dźwirzyno Educarium Egmont Elbląg Energylandia Gdańsk Góry Góry Stołowe Góry Świętokrzyskie Greg Gry planszowe i inne HarperKids Hortulus Hotel Hotel Senator Hotel Zamek Ryn Jelenia Góra Kabum Karkonoski Park Narodowy Karpacz Kawa Kącik Malucha Klocki Kolejkowo Kolejkowo i miasto z Piernika Kolejkowo Wrocław Kołobrzeg konkursy Książka Książki Lego Łazienki Królewskie Magiczna symetria - Educarium Małopolska Mazowieckie Mazury Miasto z piernika Kolejkowo Wrocław miasto z piernika we Wrocławiu morze Muzeum Muzuem nad Bałtykiem nad morzem Nasza Księgarnia Nauka Nauka przez zabawę noclegi Nowy Wiśnicz Olmed apteka Opolskie Parki rozrywki Piatnik pod ziemią podkarpackie Podlasie Podróże Pojazdy Hydrauliczne Artyk pojazdy hydrauliczne KupZabawke polecane Polecane noclegi Polferries POLIN Pomorskie prezenty Programowanie Rebel Skalne Miasto Soke Srebrna Góra Strefa Dziecka Strefa Mamy Strefa Taty Śląsk śląskie Testowanie Trasy podziemne Tuban Tubi Jelly Wakacje z książką Wałbrzych Warmia Warmia Zamek w Lidzbarku Warmińskim Warszawa Wieliczka Wielkanoc Wielkopolska Wroc Wrocław Wydawnictwo Znak Zabawki Zachodniopomorskie Zamek Zamek Chojnik Zamek Kliczków Zamek w Rynie Zamek Wiśnicz zamki z dzieckiem Zdrowie zegarki zwiedzanie