środa, 18 grudnia 2019

Teatr Piasku Tetiany Galitsyny - Królowa Śniegu

Czy warto wybrać się na spektakl Teatru Piasku?

Jakiś czas temu pisaliśmy Wam, że wybieramy się na niesamowity spektakl - Teatr Piasku Tetiany Galitsyny - Królowa Śniegu, byliśmy na nim w zeszłym tygodniu i do dzisiaj o nim dużo rozmawiamy w domu😀. Wybraliśmy się w czwórkę z racji tego, że najmłodszy członek rodziny mógłby nie wytrzymać tak długiego spektaklu, a i widowisko jest dla trochę starszych dzieci i dorosłych oczywiście też 😀. Galistyna Art Group jest to studio artystyczne, które ma swojej ofercie rewelacyjne spektakle i widowiska na których możemy podziwiać malowanie piaskiem, światłem, wodą i wiele innych technik artystycznych. Założycielem jest Tetiana Galistyna, która w roku 2013 wygrała program Mam Talent - my co prawda telewizji prawie nie oglądamy ale o teatrze piasku słyszeliśmy wcześniej 😀.

Królowa Śniegu - Teatr Piasku Tetiany Galistyny

My na nasze przedstawienie udaliśmy się do Rumi, gdzie już kilka chwil po wejściu na salę, naszym oczom ukazała się piękna zimowa scenografia na scenie. Na początku zostaliśmy przywitani przez aktorów i poinformowani, że w trakcie przedstawienie będą momenty, że będzie zupełnie ciemno - to informacja głównie dla rodziców z dziećmi 👍. Kto zna "Królową Śniegu" w wersji na papierze będzie zachwycony interpretacją jaką tutaj zobaczymy. Przepiękne obrazy malowane piaskiem, światłem i farbami idealnie współgrają z przedstawieniem na scenie. Oczywiście poznamy zarówno Gerdę i Kaja, a także innych głównych bohaterów tej baśni. Czy przyjaźń okaże się wystarczająco silna także w tej interpretacji, czy może zakończenie nas zdziwi? Tego Wam nie zdradzimy i najlepiej jak przekonacie się sami 😀. Mądre przesłanie tej baśni powinno znać każde dziecko, a i nie jeden dorosły powinien sobie przypomnieć, co tak naprawdę powinno być ważne w dzisiejszym świecie. Podczas spektaklu dzieciom poza malowaniem piaskiem i światłem bardzo podobała się walka na kulki śnieżne (styropianowe), była to świetna zabawa, która przyciągnęła dzieci pod scenę i zachęciła do uważnego oglądania.

Spektakl trwał ponad godzinę ale my nawet nie wiedzieliśmy kiedy ta godzina minęła, pozostały tylko wspaniałe zdjęcia i emocje po występie. Było to pierwsze przedstawienie z naszymi dziećmi podczas którego ani razu nie padło pytanie "kiedy koniec" 😀😀. Zresztą zobaczcie sami na zdjęciach, i filmie, czy to nie jest piękne?

Natomiast jeśli Wy macie ochotę wybrać się na to przedstawienie, to zapraszamy na stronę Galitsyna - gdzie znajdziecie dokładną rozpiskę kiedy i gdzie będzie dane przestawienie 😀. Oprócz Królowej Śniegu są też inne spektakle godne uwagi 👍.

26 komentarzy:

1. Piękny ten spektakl, jestem pod ogromnym wrażeniem takiego rysowania piaskiem. :)

OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Królową Śniegu, a do tego teatr piasku to ostatnio najbardziej magiczna forma sztuki :)

3. Byliśmy w Łodzi, było cudownie.

4. Uwielbiamy takie przedstawienia :) dla dzieci to frajda ale dla dorosłych tez :) Osobiście uwielbiam różne wydarzenia dla dzieci i korzystam z synem, póki chce haha

5. Jestem pod olbrzymim wrażeniem! Kiedyś na pewno się wybierzemy

6. To musi być ciekawe przedstawienie, widziałam kiedyś takie malowanie, ale mąką i w reklamie :)

7. Super, mój starszak mógłby być zadowolony

OdpowiedzUsuń
  8. oh wow to naprawdę musiało być ciekawe widowisko nie tylko dla młodszych ale i dla wcześniej urodzonych:)

9. Teoretycznie powinna być zima, a tu klimat figle płata, dobrze ,że chociaż na scenie można obejrzeć można zimę :-)

Odpowiedzi
    1. A rysowanie piskiem bardzo mi się podoba, nie każdy to potrafi...

Usuń
  10. To musiało być wspaniałe widowisko. Może w końcu uda nam się na nie wybrać w któryś z najbliższych terminów.

OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie widowiska :D Na weselu znajomych też było.

12. Malowanie piaskiem widziała tylko w telewizji, ale na żywo z pewnością musiało być to wspaniałe widowisko

13. Fantastyczne show, na pewno zostały miłe wspomnienia:)

OdpowiedzUsuń
  14. Ja pamiętam ją właśnie z Mam Talent. Byłam pod ogromnym wrażeniem.

15. Jak jeszcze po tygodniu wspominacie to musiał wzbudzić wiele emocji ��

16. Ależ to musi być super . ❤😉🌳 muszę się wybrać

OdpowiedzUsuń
  17. To musiałobyc fantastyczne widowisko! Muszę kiedyś się wybrać na coś podobnego ��❤️ K.

18. O kurczę, nie sądziłam, że niedaleko mnie są takie fajne spektakle! ��

19. Wygląda to niesamowicie. Ciekawa atrakcja dla każdego ����

KASIA DEM

OdpowiedzUsuń
  20. Ależ to musiał być niesamowity spektakl, Królowa śniegu zawsze mi się kojarzy z filmem wyświetlany przed laty w telewizji ����
    IKA

21. Chciałąbym zobaczyć taki spektakl. Niesamowity talent autorki pomysłu widziałam kiedyś w necie na filmiku. Fajnie się dowiedzieć z tego artykułu, że to widowisko jest dostępne również i dla nas wszystkich. Zaraz poszperam w necie, bo chętnie się wybiorę.

22. Taki spektakl to coś niesamowitego 🌳❤️

23. Fajna propozycja na koniec wakacji ��❤️
    Kak

OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod wrażeniem. Na pewno się wybiorę, jak tylko się w pobliżu pojawią. Dorota

Etykiety

#zamkizdzieckiem AMEET Atrakcje województwa dolnośląskiego Atrakcje województwa pomorskiego Babaryba Beskidy Blue Ocean Certyfikat Miejsca Przyjaznego Dzieciom Cieszyn Darłowo Dolnośląskie Dolny Śląsk Doświadczenia Drogeria Olmed Dźwirzyno Educarium Egmont Elbląg Energylandia Gdańsk Góry Góry Stołowe Góry Świętokrzyskie Greg Gry planszowe i inne HarperKids Hortulus Hotel Hotel Senator Hotel Zamek Ryn Jelenia Góra Kabum Karkonoski Park Narodowy Karpacz Kawa Kącik Malucha Klocki Kolejkowo Kolejkowo i miasto z Piernika Kolejkowo Wrocław Kołobrzeg konkursy Książka Książki Lego Łazienki Królewskie Magiczna symetria - Educarium Małopolska Mazowieckie Mazury Miasto z piernika Kolejkowo Wrocław miasto z piernika we Wrocławiu morze Muzeum Muzuem nad Bałtykiem nad morzem Nasza Księgarnia Nauka Nauka przez zabawę noclegi Nowy Wiśnicz Olmed apteka Opolskie Parki rozrywki Piatnik pod ziemią podkarpackie Podlasie Podróże Pojazdy Hydrauliczne Artyk pojazdy hydrauliczne KupZabawke polecane Polecane noclegi Polferries POLIN Pomorskie prezenty Programowanie Rebel Skalne Miasto Soke Srebrna Góra Strefa Dziecka Strefa Mamy Strefa Taty Śląsk śląskie Testowanie Trasy podziemne Tuban Tubi Jelly Wakacje z książką Wałbrzych Warmia Warmia Zamek w Lidzbarku Warmińskim Warszawa Wieliczka Wielkanoc Wielkopolska Wroc Wrocław Wydawnictwo Znak Zabawki Zachodniopomorskie Zamek Zamek Chojnik Zamek Kliczków Zamek w Rynie Zamek Wiśnicz zamki z dzieckiem Zdrowie zegarki zwiedzanie