wtorek, 13 sierpnia 2019

Zatorland - pomysł na rodzinną wycieczkę

Atrakcyjne wakacje z dzieckiem

Zatorland

Atrakcyjne Wakacje z dzieckiem

Dzisiaj chcieliśmy Wam przedstawić na blogu park Zatorland, pewnie większość o nim już coś słyszała słyszała 😁. Na początku dojazd, znajduje się w bardzo bliskiej odległości od Wadowic, ale dość szybko dostaniecie się tam także z okolic Krakowa czy Katowic 👍. Nawigacja idealnie prowadzi nas na ogromny parking przed parkiem. Po zostawieniu samochodu czeka nas decyzja jaki bilet  zakupić 😁 - my polecamy dwudniowy, wtedy ze wszystkich atrakcji spokojnie skorzystacie 👍. A jeśli zadaje ie sobie pytanie czy warto odwiedzić Zatorland, to nasza odpowiedź brzmi, że warto, jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości po lekturze wpisu wszystko będzie jasne 😁. Czego się spodziewać po parku - Zatorland to kompleks trzech tematycznych parków: Parku Dinozaurów, Parku Owadów i Parku Mitologii. Rozrywki dostarczy Lunapark, to tak w skrócie abyście wiedzieli co Was czeka 😁.

Park Dinozaurów - Zatorland - Ruchome Dinozaury

Pobyt w Parku Ruchomych Dinozaurów - bo większość dostępnych tu dinozaurów rusza się i wydaje odgłosy 👍 - przeniesie Was miliony lat wstecz, do czasów, kiedy na ziemi królowały dinozaury. Przez las poprowadzono ścieżkę edukacyjną, która pozwala zapoznać się z ponad 100 gatunkami różnych dinozaurów. Niewątpliwym atutem jest fakt poprowadzenie tej ścieżki wśród lasu, który w ciągu gorących letnich dni daje schronienie przed słońcem i w komfortowych warunkach pozwala na oglądanie 😁. A oglądać jest naprawdę co 👍. Wśród "ożywionych zwierząt" można zobaczyć ogromne roślinożerne Zauropody, przerażającego T-Rexa czy największego na świecie ruchomego dinozaura – Argentynozaura, mającego ponad 35 metrów długości - jest naprawdę ogromny.

Na końcu ścieżki edukacyjnej jest także Muzeum Szkieletów i Skamieniałości gdzie możemy podziwiać liczną kolekcję skamieniałych zwierząt. Trasa jest rewelacyjnie przygotowana, jest miejsce na odpoczynek, jest przygotowane także miejsce żeby zjeść coś wcześniej przygotowanego. Przygotujcie się na kilka niespodzianek podczas wędrówki przez las 👍. Bądźcie czujni bo dinozaury są bardzo blisko, ruszają się, wydają dźwięki i.... 😁😃. Całą trasę bez żadnych problemów można przejechać z wózkiem dla maluszka. Oczywiście zaraz po wyjściu z parku dzieci znalazły warsztaty, gdzie za dodatkową opłatą można pobawić się w archeologa, z masy gipsowej można wydłubać szkielet swojego dinozaura - koszt 15 złotych za dziecko.

Park Mitologii Zatorland

Po zapoznaniu się z dinozaurami udaliśmy się w stronę Parku Mitologii, gdzie dowozi specjalnie przygotowany pociąg na kołach - tak naprawdę ten Park jest bardzo blisko -  a jak wszyscy wiemy, dzieci uwielbiają takie atrakcję. Po wejściu do parku od razu widzimy duży zbiornik wodny, a na nim liczne rzeźby i figury, które znamy z lekcji historii, czy sztuki 👍. Możemy wszystko podziwiać z brzegu, ale możemy wybrać się także w rejs tramwajem wodnym - dodatkowo płatne 5 zł od osoby. Przepływamy wtedy obok wszystkich figur bardzo blisko, jest to okazja do zrobienia zdjęć z Ateną czy Zeusem. W tej części przygotowanych jest więcej atrakcji dla dzieci, a jedyne czego trzeba oczekiwać, to dobra pogoda gdyż wszystko jest pod gołym niebem. Plac zabaw, park linowy, kino 360, gdzie obraz wyświetlany jest dookoła - to tylko niektóre atrakcje. Jest też koń trojański i możemy nawet do niego wejść 😁. Ten park, to świetne miejsce aby poznać historię grecką trochę na wesoło, przybliżyć ją dzieciom i młodzieży 👍.

Lunapark - Zatorland

Po zwiedzaniu, poznawaniu historii starożytnej Grecji i przygodzie z ruchomymi dinozaurami nadszedł czas na zabawę 👍. My rozpoczęliśmy ją od testowania wszystkich atrakcji typowo lunaparkowych i najbardziej spodobał się nam WIEŻA DROP’N’TWIST i KARUZELA TWIST’N’SWING👍. Są to dwie nowości, które pojawiły się w parku w 2019 roku, czyli akurat na nasz przyjazd 😁. Nie zapomnijcie również o wizycie w kinie 5d i symulatorze Bonanza 👍.

Atrakcji dla dzieci jest bardzo dużo, od tych lunaparkowych, po place zabaw różnego rodzaju i jest też zjazd na pontonach z górki 👍. Diabelski młyn to obowiązkowy punkt każdego parku - z góry wszystko najlepiej widać 😁. Jest też przygotowany DinoCoaster, który zabiera dzieci w szybką podróż 👍. Są też przygotowane atrakcje dla tych najmniejszych między innymi pociąg jeżdżący dookoła. Jak sami widzicie atrakcji jest bardzo dużo i pierwszego dnia nie udało nam się ze wszystkich skorzystać, dlatego też warto wybrać tak jak my bilet dwudniowy 😁, gdzie nie spieszą się skorzystamy ze wszystkich dostępnych atrakcji. Kolejny dzień rozpoczęliśmy od Lunaparku gdzie dzieci korzystały ponownie ze wszystkich atrakcji 😁. A do odwiedzenia został nam jeszcze Park Owadów.

Park Owadów Zatorland

Ten Park zauważyliśmy już z parkingu, a pięknie go widać również z samej góry diabelskiego młyna. Po wejściu na jego teren naszym oczom ukazują się ogromnych rozmiarów owady, a co ciekawe niektóre z nich ruszają się i wydają prawdziwe odgłosy 😁. Dzięki tak ogromnym rozmiarom jesteśmy w stanie dostrzec każdy szczegół owada. Oprócz owadów znajdziemy tu także ogromne grzyby, których niestety nie można zabrać do domu. Na dzieci tu czeka super nowoczesny plac zabaw 👍 i to gdzie spędziliśmy najwięcej czasu czyli mini gokarty 👍. Jest też dom do góry nogami, gdzie możemy sprawdzić jak zachowuje się nasz błędnik w innej rzeczywistości 😁.

Zatorland - czy warto odwiedzić?

Jak widzicie po naszym wpisie, dzieci były bardzo zadowolone więc odpowiedź może być tylko jedna - zdecydowanie warto i polecamy. Miejcie na uwadze, że jeśli przejdziecie tylko na jeden dzień, to będzie musieli biegać pomiędzy wszystkimi atrakcjami żeby ze wszystkich skorzystać, a przecież nie o to chodzi. Jeśli chodzi o ceny jedzenia w parku są porównywalne z innymi. Oczywiście na koniec punktem obowiązkowym jest sklepik z pamiątkami - u nas jak na fanów klocków przystało zakupiliśmy klocki dinozaury 😁. My byliśmy w tygodniu, tłumów nie było, w kolejkach do atrakcji dzieci nie czekały dłużej niż 3 minuty. Jeśli chcecie skorzystać z dobrego i sprawdzonego przez nas noclegu w pobliżu, to zdecydowanie polecamy Apartamenty pod Bliźniakami o których pisaliśmy na blogu 👍.

Wszystkie aktualne informacje znajdziecie na stronie Zatorland 👍

47 komentarzy:

1. Słyszałam, ale tam jeszcze nie byliśmy :) Widzę, że jest całkiem fajnie!

OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne miejsce! Ile atrakcji dla dużych i mniejszych!

3. Pierwszy raz widzę Park Mitologii. Świetny pomysł!

4. Słyszałam o tym, ale jeszcze nigdy nie byłam

OdpowiedzUsuń
  5. Super miejsce dla dzieci.Atrakcji tyle,że nie wiadomo co wybrac.
    Bardzo fajnie tak razem spędzac czas. Zawsze mnie ciekawiła fascynacja dzieci dinozaurami.
    Praktycznie każde dziecko je uwielbia.
    Zamiast siedziec przed smartfonem, fajnie wybrac sie w takie miejsce.
    Pozdrawiam!
    Irena

OdpowiedzUsuń
  6. Sporo różnych ciekawych atrakcji. Póki co nie mam z kim się wybrać.

7. Podziwiam Twoje pomysły na wyjazdy z dzieciakami. Nawet nie wiedziałam, ze jest tyle fajnych miejsc.

8. Podobny park rozrywki jest niedaleko mnie, często tam jeżdzimy w lecie

OdpowiedzUsuń
  9. Byłam tam w zeszłym roku, zabrałam młodszego brata na wycieczkę :)

10. dobrze wiedzieć, dzięki za ten wpis.
    z Warszawy to będzie kawałek, ale jak będziemy w okolicy Krakowa - chętnie odwiedzimy.

OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te dinozaury , lepiej było nie spotkać ich w tamtych czasach , za duże jak dla mnie ;-)

12. Dzieci uwielbiają takie miejsca i chyba mogłyby tak spędzić całe wakacje. Jeszcze przed wrześniem musimy się wybrać do jakiegoś fajnego parku.

13. słyszałam wiele dobrego o tym parku, planuje go odwiedzic w przyszlym roku

OdpowiedzUsuń
  14. To miejsce w robi wrażenie i za jedna opłata jest mnóstwo atrakcji, aż dnia brakuje. Również polecam :)

15. Mój 10-latek wciąż lubi takie miejsca :)

16. Super olbrzymki :) Bardzo chciałabym się wybrac od takiego parku, ale jeszcze nie czas :)

17. Interesujące miejsce na wyprawę z dziećmi

18. Najmłodszy z moich szwagrów byłby zachwycony wizytą w tym miejscu ;)

19. Świetne miejsce na rodzinną jednodniową wycieczkę.

OdpowiedzUsuń
  20. Sama bym się tam wybrała cudowne miejsce do spędzenia rodzinnego czasu :)

Odpowiedzi
    1. Mali i duzi w tym miejscu na pewno ciekawie spędzają czas, to takie oderwanie od rzeczywistości:)

Usuń
  21. Wasze dzieci będą miały niesamowite wspomnienia z wakacji!

OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś nie podoba mi się ten park... Nie wiem czy kiedykolwiek tam się udam.

23. Byłam tam 10 lat temu. Wtedy był tylko park dinozaurów. Nie było jeszcze Parku Mitologicznego czy Lunaparku. Tak czy inaczej super miejsce.Nie tylko dla dzieci.

Odpowiedzi
    1. Park Mitologiczny i z wielkimi owadami robi wrażenie, warto wybrać sie jeszcze raz :)

Usuń
    2. Jeszcze raz się nie wybiorę wyrosłam już z takich parków, a może komuś podpowiem żeby się wybrał tam, bo świetnie to wszystko opisałaś. PS. Jest dwa razy słyszała w zdaniu : Atrakcyjne Wakacje z dzieckiem

Dzisiaj chcieliśmy Wam przedstawić na blogu park Zatorland, pewnie większość o nim już coś słyszała słyszała.

24. Kilka lat temu byłam w podobnym parku.

OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że jak mój syn był mały nie trafiliśmy na takie miejsce, wówczas oszalałby z radości ze spotkań z dinozaurami. :)

26. Jak widać dzieci świetnie się bawiły,
    więc wart polecenia ten park :-)
    krystynabozenna

OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawe miejsce na rodzinną wycieczkę. Myślę, że nie tylko dzieci byłyby z niej zadowolone ;)

28. Fantastyczne miejsce na rodzinny wypad. :)

29. Dinozaury! Chyba każde dziecko i nie tylko, bylo bylo kiedyś nimi zafascynowane! Ja sama bym się tam wybrala 🙂

OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie tam ! Jak będzie jakaś okazja na pewno odwiedzimy tomiejsce :))

31. Ruszające się olbrzymy muszą bardzo podobać się dzieciom, a może niektóre się przestrasza?

32. Któż nie chciałby tam jechać... sama bym pojechała :D

OdpowiedzUsuń
  33. Cudnie! Ja już kiedyś się dowiedziałam, że to nie tylko dinozaury (a dłuższy czas tak myślałam, że Zator = dinozaury), ale nigdy nie widziałam tylu zdjęć stamtąd! Musimy się koniecznie wybrać, bardzo dziękuję za ten wpis :-)

34. Fantastyczne zdjęcia. Miejsce wygląda na naprawdę warte zobaczenia i wprost idealne na rodzinne wycieczki ;)

35. Mitologia całkiem fajna, teraz dzieci niewiele o niej wiedzą. Za to dinozaury mi się już osobiście przejadły.

OdpowiedzUsuń
  36. To jest mega park :) mamy troszkę daleko ale myślę że kiedyś się tam wybierzemy zahaczając o Energylandie :)

Etykiety

#zamkizdzieckiem AMEET Atrakcje województwa dolnośląskiego Atrakcje województwa pomorskiego Babaryba Beskidy Blue Ocean Certyfikat Miejsca Przyjaznego Dzieciom Cieszyn Darłowo Dolnośląskie Dolny Śląsk Doświadczenia Drogeria Olmed Dźwirzyno Educarium Egmont Elbląg Energylandia Gdańsk Góry Góry Stołowe Góry Świętokrzyskie Greg Gry planszowe i inne HarperKids Hortulus Hotel Hotel Senator Hotel Zamek Ryn Jelenia Góra Kabum Karkonoski Park Narodowy Karpacz Kawa Kącik Malucha Klocki Kolejkowo Kolejkowo i miasto z Piernika Kolejkowo Wrocław Kołobrzeg konkursy Książka Książki Lego Łazienki Królewskie Magiczna symetria - Educarium Małopolska Mazowieckie Mazury Miasto z piernika Kolejkowo Wrocław miasto z piernika we Wrocławiu morze Muzeum Muzuem nad Bałtykiem nad morzem Nasza Księgarnia Nauka Nauka przez zabawę noclegi Nowy Wiśnicz Olmed apteka Opolskie Parki rozrywki Piatnik pod ziemią podkarpackie Podlasie Podróże Pojazdy Hydrauliczne Artyk pojazdy hydrauliczne KupZabawke polecane Polecane noclegi Polferries POLIN Pomorskie prezenty Programowanie Rebel Skalne Miasto Soke Srebrna Góra Strefa Dziecka Strefa Mamy Strefa Taty Śląsk śląskie Testowanie Trasy podziemne Tuban Tubi Jelly Wakacje z książką Wałbrzych Warmia Warmia Zamek w Lidzbarku Warmińskim Warszawa Wieliczka Wielkanoc Wielkopolska Wroc Wrocław Wydawnictwo Znak Zabawki Zachodniopomorskie Zamek Zamek Chojnik Zamek Kliczków Zamek w Rynie Zamek Wiśnicz zamki z dzieckiem Zdrowie zegarki zwiedzanie