sobota, 13 sierpnia 2022

Zwiedzanie Warszawy z Citysightseeing

Wycieczka po Warszawie z Citysightseeing

Ostanie kilka dni spędziliśmy na poznawaniu naszej pięknej stolicy. Niestety czasu nie mieliśmy zbyt dużo, a miejsc choćby do zobaczenia, jest tu cała masa. Jako, że chcieliśmy zobaczyć i zwiedzić jak najwięcej zdecydowaliśmy się na wycieczkę piętrowym, kolorowym autobusem Citysightseeing po ulicach Warszawy - dzięki temu mogliśmy ją poznać bliżej. Jest to bardzo modny sposób zwiedzania różnych miast na całym świecie, a od pewnego czasu mamy taką możliwość także w Warszawie.

Pierwszy autobus rusza na trasę już od godziny 10.00 spod Pałacu Kultury i Nauki - warto być troszkę wcześniej i zakupić bilety przez internet, wtedy nie będziemy czekać w kolejce i możemy zająć najlepsze miejsca na piętrze, przy otwartym dachu. Punktualnie o godzinie 10 wyruszyliśmy z naszego przystanku. Dla każdego uczestnika wycieczki przygotowane są jednorazowe słuchawki, dzięki którym po drodze możemy usłyszeć ciekawe historie na temat widocznych zabytków i miejsc.

My na ten dzień zaplanowaliśmy zwiedzanie Łazienek Królewskich i Muzuem POLIN. Po minięciu kilku przystanków, o godzinie 10.48 dojechaliśmy do naszego przystanku Łazienki Królewskie, tu na czas zwiedzania opuściliśmy autobus i udaliśmy się na spacer po najbardziej zielonym terenie w całym mieście Warszawa. Tu warto sobie sprawdzić rozkład jazdy, aby na odpowiednią godzinę wrócić na przystanek i udać się w dalszą podróż. My po ponad 2 godzinnym zwiedzaniu Łazienek Królewskich wróciliśmy na 14.10 aby naszym piętrowym autobusem udać się w dalszą podróż tym razem do Muzuem POLIN. W taki sposób o godzinie 15.21 dostaliśmy pod bramy Muzuem i rozpoczęliśmy nasze zwiedzanie tego miejsca. Po skończonym zwiedzaniu możecie oczywiście wrócić ponownie autobusem do centrum - czyli naszego przystanku startowego przy Pałacu Kultury i Nauki.

Autobusy Citysightseeing jeżdżą naprzemiennie na dwóch trasach. O godzinie 10 startuje trasa niebieska, a o godzinie 11.15 z tego samego miejsca i tym samym autobusem ruszycie w trasę czerwoną. Przejazd całej trasy zajmuje 1.5 godziny bez wysiadania na przystankach. Przyjeżdżając przez dwie trasy macie pewność, że zobaczycie wszystkie najważniejsze miejsca w Warszawie, a jeśli macie troszkę więcej czasu, to można wysiąść, zwiedzić dane miejsce i później wsiąść z powrotem do autobusu - wszystko w ramach tego samego wykupionego biletu. Po zakupie biletów, otrzymacie specjalną broszurkę z rozkładem jazdy, a także mapkę z  atrakcjami na które warto zwrócić uwagę.

Jeśli wybieracie się z dziećmi na zwiedzanie naszej stolicy, to wybór takiej formy zwiedzania jest zdecydowanie najlepszy. Nie musicie szukać miejsc parkingowych przy największych atrakcjach, bo do wszystkich zawiezie Was czerwony autobus citysightseeing.pl.

Pamiętajcie również, że już niebawem kończy się ważność bonów turystycznych, a Warszawa ma bardzo wiele do zaoferowania i warto ten bon turystyczny wykorzystać właśnie w naszej stolicy. Tutaj znajdziecie oferty - Odkryj Warszawę

Nasza wizyta w Warszawie odbywa się we współpracy z Warszawską Organizacją Turystyczną, której serdecznie dziękujemy za pomoc w organizacji naszej wizyty.

51 komentarzy:

1. Warszawa ma wiele do zaoferowania i zdecydowanie jest co tam zwiedzać

OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, że taka możliwość zwiedzania jest też dostępna w Warszawie. Musimy skorzystać następnym razem.

3. Wiele razy zwiedzałam w ten sposób różne miejsca na świecie. To wygodne i daje jakiś obraz miasta.

4. Całe stulecia nie byłam w Stolicy - a już na pewno nie miałam wtedy czasu na takie powolne, leniwe zwiedzanie :) Zazdroszczę!

5. Super. Jest co zobaczyć Daga

6. Rewelacja, nawet nie wiedziałam, że coś takiego jest

7. Ale super! Dobrze wiedzieć o takiej możliwości:)

OdpowiedzUsuń
  8. Świetna obcja podróżowania, dla mnie to nowość. Jestem pozytywnie zaskoczona .

9. Ale super ❤️

10. Fajny pomysł na zwiedzanie, nie wiedziałam, że jest taka możliwość 😊Ika

11. Wow, to musiało być super. 😍

12. Nie miałam pojęcia że można tak ciekawie spędzić czas z dzieciakami w tym mieście!

13. Fantastycznie się z Wami podróżuje, dziękuje za ten blog 😁

14. Szczerze nigdy nie byłam w Warszawie a szkoda 😁 pozdrawiam Justyna

15. bardzo ładnie zaprezentowane, a Warszawę każdy odwiedzić musi

16. Świetne zdjęcia! Bardzo zachęcają do odwiedzin tego miejsca :)

OdpowiedzUsuń
  17. Jak to dobrze tutaj zajrzeć. Bez ruszania się z domu można odbyć piękna fotograficzną podróż 😉🙂

18. No proszę, nawet nie wiedziałam że jest taka możliwość jak zwiedzanie autobusem , super sprawa.
    Celina

OdpowiedzUsuń
  19. Piekna wycieczka po stolicy👍Już nie muszę jechać,bo przyznam że wogole nie znam Warszawy,nie byłam🙂

20. Super! Pod samym nosem mamy takie świetne miejsca 😍😍

21. Oooo jeszcze tu z pewnością zajrzę aby zobaczyć to jeszcze raz. Wszystko w pigułce 🤩

OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko co najważniejsze w jednym miejscu. Super wpis. Z pewnością tu wrócę. Dora

23. No proszę. Jak to się zagraniczne wynalazki odnalazły u nas :-) Gosia B.

24. I to się nazywa radość ze zwiedzania:) przejażdżka takim autobusem to dodatkowa atrakcja.

OdpowiedzUsuń
  25. Do Warszawy wybieram się już od tylu kat ze wstyd się przyznać a jakoś nigdy nie mogę tam dotrzeć

26. Warszawę warto odwiedzić i pozwiedzać. Jest piękna.

27. Wspaniała wycieczka i zawarte w niej instrukcje. Syn zamieszkał w Warszawie, więc kiedyś ruszę wskazanym szlakiem. Pozdrawiam - Grażyna

OdpowiedzUsuń
  28. Autobus skradł moje serce. Ponownie jest okazją do wybrania się do Warszawy 😉

29. W Warszawie spędziłam cześć mojego dzieciństwa. Bardzo się zmienia

30. Warszawa, prawie jak Londyn. Fajna opcja na wycieczke.

OdpowiedzUsuń
  31. Świetny opis, śliczna fotorelacja, aż nabrałam ochoty na spacer.

32. Fantastyczna przygoda! Dziękuję za tak obszerny opis❤️

33. Ale czad 😀 świetna forma podróżowania

34. W taki sposób zwiedzanie jest fantastyczne 😍

35. Podoba mi się taka opcja zwiedzania… dobra dla rodzin z dziećmi i starszych. Warszawa jest piękna i jest co zwiedzać, lubię wracać 🙂 Pozdrawiam Kocikowa Dolina

36. Uwielbiam Warszawe bo urodzilam sie tutaj! 🤍

37. Świetna opcja na zwiedzenia Warszawy 😉

38. Lubię do Was zaglądać. Świetny blog !

39. Super 😁 taka możliwość zwiedzania daje wiele możliwości, Warszawa jest piękna 😊

OdpowiedzUsuń
  40. Świetne pomysły na spędzanie aktywnego czasu z dzieckiem!

41. W Warszawie to fakt jest co zwiedzać. Super zdjęcia

42. Też bym pojeździła takim autobusem

43. Wygląda na bardzo ciekawą i fantastyczną wycieczke

44. Nie miałam pojęcia, że taki jeździ po Warszawie 😍 Dzięki 😍

45. Wow! nie wiedziałam że tam są takie pojazdy! fajna przygoda

OdpowiedzUsuń
  46. Świetny ten autobus jest! No i super pomysł na spędzenie czasu z dziećmi :)

47. Fantastyczna wycieczka, ciekawie sie prezentuje

Etykiety

#zamkizdzieckiem AMEET Atrakcje województwa dolnośląskiego Atrakcje województwa pomorskiego Babaryba Beskidy Blue Ocean Certyfikat Miejsca Przyjaznego Dzieciom Cieszyn Darłowo Dolnośląskie Dolny Śląsk Doświadczenia Drogeria Olmed Dźwirzyno Educarium Egmont Elbląg Energylandia Gdańsk Góry Góry Stołowe Góry Świętokrzyskie Greg Gry planszowe i inne HarperKids Hortulus Hotel Hotel Senator Hotel Zamek Ryn Jelenia Góra Kabum Karkonoski Park Narodowy Karpacz Kawa Kącik Malucha Klocki Kolejkowo Kolejkowo i miasto z Piernika Kolejkowo Wrocław Kołobrzeg konkursy Książka Książki Lego Łazienki Królewskie Magiczna symetria - Educarium Małopolska Mazowieckie Mazury Miasto z piernika Kolejkowo Wrocław miasto z piernika we Wrocławiu morze Muzeum Muzuem nad Bałtykiem nad morzem Nasza Księgarnia Nauka Nauka przez zabawę noclegi Nowy Wiśnicz Olmed apteka Opolskie Parki rozrywki Piatnik pod ziemią podkarpackie Podlasie Podróże Pojazdy Hydrauliczne Artyk pojazdy hydrauliczne KupZabawke polecane Polecane noclegi Polferries POLIN Pomorskie prezenty Programowanie Rebel Skalne Miasto Soke Srebrna Góra Strefa Dziecka Strefa Mamy Strefa Taty Śląsk śląskie Testowanie Trasy podziemne Tuban Tubi Jelly Wakacje z książką Wałbrzych Warmia Warmia Zamek w Lidzbarku Warmińskim Warszawa Wieliczka Wielkanoc Wielkopolska Wroc Wrocław Wydawnictwo Znak Zabawki Zachodniopomorskie Zamek Zamek Chojnik Zamek Kliczków Zamek w Rynie Zamek Wiśnicz zamki z dzieckiem Zdrowie zegarki zwiedzanie