wtorek, 11 czerwca 2019

Tablica manipulacyjna - Melissa & Doug

Zastanawialiście się kiedyś jakie zabawki dzieci lubią najbardziej? My obserwując nasze dzieci dochodzimy do wniosku, że bardzo często są to przedmioty codziennego użytku 😁, takie, które mamy w domu codziennie używamy. Prawdziwym hitem są ostatnio u nas tablice manipulacyjne i to zarówno takie, które robimy sami, jak i takie, które gotowe możemy kupić. Oba wyjścia mają swoje plusy i minusy. My zdecydowaliśmy się na zakup, a zimową porą będziemy robić też samodzielnie 😁.

Najlepsze tablice manipulacyjne

Muszę przyznać, że długo szukaliśmy odpowiedniej tablicy, czyli takiej, która spełni nasze oczekiwania i oczekiwania naszych dzieci 😁. Wybór padł na Tablicę manipulacyjną - Melissa & Doug, zwróciła ona naszą uwagę głównie ze względu na różnego rodzaju zamki na tablicy, a tym nasze dzieci się bardzo interesują - uwielbiają majsterkować przy zamkach 😀. Co tak właściwe tablica daje dziecku? Przede wszystkim rozwija zdolności manualne i zręcznościowe, a ćwiczenia motoryki małej są bardzo ważne 👍. Poza tym dzięki tablicy z zamkami dziecko pozna różne możliwości zamknięcia i otwarcia drzwi, co może się przydać w życiu codziennym 👍. Każdy z zamków na tablicy otwiera się w inny sposób, jedne bardzo łatwo, inne trochę trudniej ale nauka maluchom idzie szybko 👍. Oczywiście samo otwarcie zamków to dopiero początek zabawy - później otwieramy drzwiczki i zabawa trwa dalej 😁. Każde drzwiczki mają inny kolor, oznaczone są różnymi cyferkami, a także znajdziemy tam zwierzątka. Tak naprawdę możliwości zabaw jest tak wiele jak dzieci. Niektórzy nauczą się podczas zabawy kolorów, inni poznają zwierzęta, następni nauczą się liczyć 😁.

Tablica manipulacyjna - idealny prezent dla maluszka i starszaka

Choć producent zaleca ta zabawkę dla 3 latków i starszych dzieci, to naszym zdaniem maluchy sobie całkiem dobrze z nią radzą 👍. Oczywiście tylko pod opieką osób dorosłych. Poza wcześniejszymi zaletami, które już opisaliśmy, to tablica świetnie rozwija cierpliwość u dziecka, a radość po otwarciu poszczególnych zamków jest ogromna 😀😀. A jeśli szukacie innych ciekawych inspiracji prezentowych dla dzieci zapraszam Was do sklepu ➡️ zabawkipl.pl. A Wasze dzieci lubią się bawić takimi zabawkami?

28 komentarzy:

1. Taka tablica to super zabawka, która rozwija dziecko

OdpowiedzUsuń
  2. Tego typu zabawki, to najlepsze, co można dac swojemu dziecku. My mieliśmy robioną własnoręcznie i powędrowała już w dalszą rodzinę :)

3. Świetny gadżet - myślę, że nawet niejedna dorosła osoba miałaby z nim mnóstwo zabawy :)

4. oo dla mnie to całkowita nowość bo nie mam dzieci, fajna ta tablica

OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna jest ta tablica- dziecko ćwiczy sobie motoryke mała i do tego poznaje wiele rzeczy

6. Uwielbiam tablice manipulacyjne! Mąż zrobił samodzielnie!

7. Ale fajna tablica.
    Dzieci takie uwielbiają.

OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten filmik dla tych co nie lubią czytać :)

9. Moja córka jest cok prawda za duża na taką tablicę ale to świetne rozwiązanie na prezent dla młodszych dzieci

10. podoba mi się ta zabawa! coś innego niż zazwyczaj
    super oby wiecej takich

OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna zabawka, jak moje dzieci były małe to nie widziałam takich.

12. Rozwijająca zabawka, choć mam wrażenie, że niektóre dzieci będą mało zainteresowane.

13. Odwieczny problem, co kupić dziecku, które i tak już wszystko ma i żeby było edukacyjne rzecz jasna ��

OdpowiedzUsuń
  14. Cudna tablica. To bardzo rozwijające.

15. Oo .. ciekawa tablica, podpytam chrześniaka, czy chciałby coś takiego :)

16. Jestem ogromną fajnką tablic. Miałam kupić mojemu, ale tak się zbierałam,v że nie kupiłam, a teraz już chyba jest za stary ;)

OdpowiedzUsuń
  17. Fajna odskocznia dla dzieci od standardowych zabawek.

18. Patrząc na moje dzieci mam wrażenie że z braku zabawek są w stanie sobie zrobić ze wszystkiego odpowiednią zabawkę. To tylko kwestia tego jak nauczymy je korzystać z własnej wyobraźni. Natomiast ilość zabawek zmniejszyliśmy prawie o połowę eliminując te z których nie korzystają.

19. Nie wiem, jak to się stało, ale pomimo 4 dzieci nie mieliśmy żadnej tablicy manipulacyjnej. A szkoda, bo to przecież rewelacyjna zabawka i widać, jak maluszek ze zdjęcia świetnie się bawi.

OdpowiedzUsuń
  20. Cały czas czekam aż któraś z dziewczyn dostanie pod choinkę :)

21. Bardzo fajna ta wersja mini. Nie widział do tej pory gotowca, a zawsze wersje handmade. :)

22. Mnóstwo stymulujących elementów, a przy tym kolorowo i wygodnie. Dzieci uwielbiają oddawać się takim zabawom. :)

OdpowiedzUsuń
  23. Wow, ale świetna rzecz! Znam pewnego maluszka, któremu się spodoba. Dzięki za recenzję!

24. Fajna zabawa i jak zajmująca, widać , że Młody bardzo zainteresowany :-))

25. Taka tablica manipulacyjna wydaje się być bardzo ciekawym (i rozwijającym) prezentem dla malucha.

OdpowiedzUsuń
  26. Ja strasznie lubię takie zabawki, ale moje dzieci niestety nie, więc mama bawi się sama ;)

Etykiety

#zamkizdzieckiem AMEET Atrakcje województwa dolnośląskiego Atrakcje województwa pomorskiego Babaryba Beskidy Blue Ocean Certyfikat Miejsca Przyjaznego Dzieciom Cieszyn Darłowo Dolnośląskie Dolny Śląsk Doświadczenia Drogeria Olmed Dźwirzyno Educarium Egmont Elbląg Energylandia Gdańsk Góry Góry Stołowe Góry Świętokrzyskie Greg Gry planszowe i inne HarperKids Hortulus Hotel Hotel Senator Hotel Zamek Ryn Jelenia Góra Kabum Karkonoski Park Narodowy Karpacz Kawa Kącik Malucha Klocki Kolejkowo Kolejkowo i miasto z Piernika Kolejkowo Wrocław Kołobrzeg konkursy Książka Książki Lego Łazienki Królewskie Magiczna symetria - Educarium Małopolska Mazowieckie Mazury Miasto z piernika Kolejkowo Wrocław miasto z piernika we Wrocławiu morze Muzeum Muzuem nad Bałtykiem nad morzem Nasza Księgarnia Nauka Nauka przez zabawę noclegi Nowy Wiśnicz Olmed apteka Opolskie Parki rozrywki Piatnik pod ziemią podkarpackie Podlasie Podróże Pojazdy Hydrauliczne Artyk pojazdy hydrauliczne KupZabawke polecane Polecane noclegi Polferries POLIN Pomorskie prezenty Programowanie Rebel Skalne Miasto Soke Srebrna Góra Strefa Dziecka Strefa Mamy Strefa Taty Śląsk śląskie Testowanie Trasy podziemne Tuban Tubi Jelly Wakacje z książką Wałbrzych Warmia Warmia Zamek w Lidzbarku Warmińskim Warszawa Wieliczka Wielkanoc Wielkopolska Wroc Wrocław Wydawnictwo Znak Zabawki Zachodniopomorskie Zamek Zamek Chojnik Zamek Kliczków Zamek w Rynie Zamek Wiśnicz zamki z dzieckiem Zdrowie zegarki zwiedzanie