środa, 14 lipca 2021

Termy BUKOVINA - idealne miejsce na rodzinny relaks

Jakie termy wybrać w Zakopanem

W tym roku nasz pierwszy krótki, wakacyjny wypoczynek zarezerwowaliśmy sobie na Podhalu w otoczeniu naszych pięknych gór. Był to nasz powrót w to miejsce po kilku latach, a dla naszego najmłodszego członka rodzina, była to pierwsza wizyta w tym regionie 🙂. Oczywiście w planie było dużo chodzenia po górach, ale jak wiecie z trójką dzieci, trzeba zaplanować także inne atrakcje. I w taki właśnie sposób planowaliśmy nasz pobyt w Zakopanem - jeden dzień na górskich wędrówkach, jeden dzień spokojniejszy 🙂. Po jednej z najtrudniejszych dla nas tras, czyli wyprawie do Doliny 5 Stawów Polskich następnego dnia postanowiliśmy się zrelaksować na basenach w Termach BUKOVINA 👍

I dzisiaj właśnie chcieliśmy Wam troszkę przybliżyć to miejsce 🙂. Nasza bazą wypadową było Zakopane, a stąd już bardzo blisko do Bukowiny Tatrzańskiej, gdzie znajdują się Termy Bukovina - bardzo łatwo dojechać z dworca zakopiańskiego 🙂. Na początek troszkę informacji bardziej dla rodziców 🙂.

Bukowina Tatrzańska to malownicza miejscowość usytuowana u podnóża polskich Tatr, zachwycająca pięknymi
krajobrazami i dziką przyrodą. Na skraju Tatrzańskiego Parku Narodowego, bogatego w liczne źródła wód mineralnych, powstały Termy BUKOVINA 🙂. Wody, które tutaj się znajdują doskonale sprawdzą się w leczeniu licznych schorzeń, a także w rehabilitacji. Woda zawiera naprawdę wiele ważnych dla zdrowia składników, są to między innymi; sód, wapń, chlor, potas, siarka, magnez, oraz chrom. Co ważne kąpiele w tak
zmineralizowanej wodzie wpływają korzystnie na nasz organizm 🙂. Polecane są głównie osobom z problemami z układem mięśniowo – kostny
oraz układem sercowo – naczyniowym.

Poza tymi wszystkimi właściwościami zdrowotnymi, Termy BUKOWINA, to po prostu fantastyczne miejsce na rodzinną zabawę i rozrywkę, o czym zaraz się sami przekonacie 🙂. Do dyspozycji mamy tutaj 20 różnych basenów - każdy ma inną głębokość, przeznaczenie i temperaturę wody. Znajdziemy tutaj bardzo ciepłe niecki gdzie mamy aż 38 stopni Celsjusza, ale i troszkę chłodniejsze bo mające 30 stopni. Baseny rozłożone są na różnych poziomach i możemy do nich dotrzeć na dwa sposoby. W przypadku pięknej pogody najlepszą formą są spacery po przygotowanych tarasach, a kiedy pogoda nie sprzyja do każdej atrakcji możemy się dostać także schodami wewnętrznymi 🙂. Baseny mają bardzo oryginalne kształty i ciekawe nazwy - znajdziemy tutaj Bonior Basisty, Bulgotnik, Bystry Potok, czy Corny Staw, a zjeżdżalnie to Krynconka, Łostry Śwung i Warto Ruła 🙂🙂.

Jak zapewne wiecie wycieczki z dziećmi należą do tych najbardziej wymagających ponieważ każdy chce z czegoś skorzystać. I tu w Terenach BUKOVINA fajne jest właśnie to, że każdy znajdzie coś dla siebie 🙂. Jest rewelacyjna strefa dla dzieci, jest super miejsce dla młodzieży, no i jest też coś tylko dla dorosłych - wspaniałe strefy saun. Jeśli jedziecie całą rodziną, to warto zostawić dzieci pod opieką jednego z rodziców i poddać się relaksowi w saunach i bulgotniku 🙂. Dla tych najmłodszych przygotowane są bardzo ciepłe i płytkie baseny, z małymi zjeżdżalniami. Dla trochę starszych są zjeżdżalnie, rwąca rzeka i basenu do pływania, a dla rodziców wszytko 🙂.

Termy BUKOVINA to jedno z nielicznych miejsc, gdzie potrzeby każdego członka rodziny na pewno zostaną zaspokojone i zarówno mniejsi, jak i więksi wyjdą stąd zadowoleni i chętnie będą chcieli wracać 🙂.

Jak wiadomo dzieci bardzo lubią zorganizowane zajęcia i takie też w Termach BUKOVINA znajdziemy. W każdy weekend o 13 są specjalnie prowadzone zajęcia z aquaaerobiku. Ćwiczenia prowadzone są pod okiem wykwalifikowanych instruktorów fitness, dostarczają frajdy uczestnikom i stwarzają świetną okazję do poznania nowych kolegów i koleżanek 🙂. Ale to jeszcze nie wszystko, także w weekendy prowadzone są specjalne zajęcia z nurkowania 🙂Nauka nurkowania w Termach
BUKOVINA może być dobrym początkiem wieloletniej przygody, również na szerszych wodach. W weekendy dzieci mogą korzystać z bezpłatnych lekcji w godzinach 10–12 🙂.

Jak sami widzicie czeka tu mnóstwo zabawy i relaksu w pięknej scenerii i z widokiem na góry. Jak już przyjedziecie, to dzieci nie będą chciały opuszczać tego miejsca, aż do zamknięcia 🙂. Macie tu zagwarantowaną świetną zabawę i to niezależnie od pogody 🙂.

37 komentarzy:

1. Słyszałam dużo dobrego o tym miejscu, ale jeszcze nie byłam tam. W ogóle nie przepadam za takimi termami i innymi basenami. Właśnie zauważyłam, że rzadko odwiedzacie południe Polski.

OdpowiedzUsuń
  2. Jak fajnie tam macie. A jak z pogodą, grzmi czy ciągle upały?

3. Super miejsce, byłam, polecam ❤️

4. Co roku jestem w Stssikówce i vo roku wybieram się na termy... Po Twoim wpisie w końcu myślę, że to nastąpi ❤️JK

5. Super miejsce . Czas się tam wybrać Daga

6. Termy polecam super tam jest ��

7. Cudowne miejsce polecam wszystkim

8. Zazdroszczę dobrej zabawy ��

Karolina

9. Fabrastczne miejsce. Idealne na wakacyjny wyjazd!:)

OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne miejsce. Koniecznie musimy się tam wybrać. Super.
    Aleksandra Ka

11. Byłam i bardzo polecam <3

12. 20 niecek robi wrażenie! ��

13. Świetne miejsce. Muszę je odwiedzić. 😍

14. Z chęcią bym się wybrała w takie relaksujące miejsce
    Teresa

15. Oj tak to idealne miejsce na rodzinny wypoczynek
    Kak

16. Super tekst, fajne zdjęcia, chyba mam już trasę na kolejna wycieczkę!

OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia, naprawdę rozważę podróż!

18. niesamowite miejsce. Wiele o nim słyszałam, ale dopiero po Wasze relacji widzę jak jest tam cudownie! jak będę miała okazję to na pewno się tam wybiorę :-)

19. To swietne miejsce, polecam ��

OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie spędzony czas! Ja również tam byłam i teraz planuję pojechać zimą. Mam nadzieję, że uda mi się fajnie spędzić czas, bo już dość tej szarej zimy! Trzeba szukać jakiś rozrywek!

21. Świetne miejsce również polecam ♡
    Paula

22. Polecam z całego serca

23. Zajrze na pewno w tym roku ♥️

24. Oj, przydałby się dziś taki relaks, Ania G.

25. Byłam i też polecam. Daruma

26. Oj przydałby mi się taki relaks �� musimy się tam wybrać całą rodzinką.

Kamila

27. Na pewno zapamiętam to miejsce :D

28. Bardzo lubię Bukowinę Tatrzańską. :)

29. Byłam tam. Rewelacja tak jak piszecie ;) Chciałabym jeszcze kiedyś tam pojechać ;)

30. Super miejsce
    Czarodziejskie Nici

31. całkiem niedawno tam byłam, polecam każdemu, SUPER!!!

Etykiety

#zamkizdzieckiem AMEET Atrakcje województwa dolnośląskiego Atrakcje województwa pomorskiego Babaryba Beskidy Blue Ocean Certyfikat Miejsca Przyjaznego Dzieciom Cieszyn Darłowo Dolnośląskie Dolny Śląsk Doświadczenia Drogeria Olmed Dźwirzyno Educarium Egmont Elbląg Energylandia Gdańsk Góry Góry Stołowe Góry Świętokrzyskie Greg Gry planszowe i inne HarperKids Hortulus Hotel Hotel Senator Hotel Zamek Ryn Jelenia Góra Kabum Karkonoski Park Narodowy Karpacz Kawa Kącik Malucha Klocki Kolejkowo Kolejkowo i miasto z Piernika Kolejkowo Wrocław Kołobrzeg konkursy Książka Książki Lego Łazienki Królewskie Magiczna symetria - Educarium Małopolska Mazowieckie Mazury Miasto z piernika Kolejkowo Wrocław miasto z piernika we Wrocławiu morze Muzeum Muzuem nad Bałtykiem nad morzem Nasza Księgarnia Nauka Nauka przez zabawę noclegi Nowy Wiśnicz Olmed apteka Opolskie Parki rozrywki Piatnik pod ziemią podkarpackie Podlasie Podróże Pojazdy Hydrauliczne Artyk pojazdy hydrauliczne KupZabawke polecane Polecane noclegi Polferries POLIN Pomorskie prezenty Programowanie Rebel Skalne Miasto Soke Srebrna Góra Strefa Dziecka Strefa Mamy Strefa Taty Śląsk śląskie Testowanie Trasy podziemne Tuban Tubi Jelly Wakacje z książką Wałbrzych Warmia Warmia Zamek w Lidzbarku Warmińskim Warszawa Wieliczka Wielkanoc Wielkopolska Wroc Wrocław Wydawnictwo Znak Zabawki Zachodniopomorskie Zamek Zamek Chojnik Zamek Kliczków Zamek w Rynie Zamek Wiśnicz zamki z dzieckiem Zdrowie zegarki zwiedzanie