poniedziałek, 26 lipca 2021

Illusion House Zakopane - atrakcje Zakopanego

Początek tegorocznych wakacji spędziliśmy w Zakopanem. Oczywiście głównym celem wyprawy były górskie wycieczki, ale przy podróżach z dziećmi zawsze należy zaplanować także inne atrakcje 🙂. Po wyczerpujących trasach w kolejnym dniu zawsze jest jakaś łatwiejsza i krótka trasa, a do tego także inna atrakcja. W taki właśnie sposób trafiliśmy do Illusion House Zakopane, który znajduje się w Domu Handlowym Granit przy ulicy Tadeusza Kościuszki - tuż obok Krupówek 🙂.

Illusion House Zakopane to miejsce w którym czeka na Was mnóstwo zabawy i śmiechu. Najważniejszą rzeczą o której musicie pamiętać wybierając się w to miejsce to telefon lub apart fotograficzny do zrobienia świetnych zdjęć 🙂. Właśnie na tym polega magia tego miejsca - coś co na pierwszy rzut oka wydaje się nie możliwe, na zdjęciu wygląda już zupełnie inaczej 🙂.

W taki oto właśnie sposób będąc w Zakopanem możecie być jednocześnie w wielu innych miejscach 🙂. Morskie Oko, Skocznia narciarska, a może dżungla - w takich miejscach wykonacie tu fantastyczne fotki 🙂.

Ale wszystko po kolei 🙂. Po dotarciu na miejsce zostaliśmy przywitani przez przemiłą obsługę, ściągnęliśmy buty (takie tu są zasady🙂) i ruszyliśmy na zwiedzanie. Na powierzchni 450 metrów kwadratowych znajdziemy aż 30 atrakcji, które na zdjęciach pokażą swoją prawdziwą moc 🙂. Początkowo przeszliśmy wszystkie atrakcje z prowadzącym, który podpowiadał jak najlepiej się ustawić i z którego miejsca robić zdjęcie aby wyszły najlepiej 👍. Po przejściu wszystkich atrakcji z prowadzącym ruszyliśmy samodzielnie, tak aby próbować samodzielnie bawić się iluzją 🙂.
Jest to bardzo wciągająca zabawa zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. Można zrobić naprawdę rewelacyjne zdjęcie 🙂. Tak naprawdę każde z tych 30 w których możemy zrobić zdjęcie jest świetne 🙂

Niekończący się bar, przewrócony pokój, a może apartament w Nowym Jorku - to miejsca gdzie uwolnimy naszą fantazje i kreatywność, a w nagrodę otrzymamy super pamiątki w postaci zdjęć 🙂.

Dzieciom na pewno spodoba się złota wanna pełna pieniędzy,  głowa na talerzu, basen z którego nie trzeba się wynurzać 🙂.

Czeka na Was tu także czerwony labirynt w którym musicie bardzo uważnie szukać wyjścia, tak aby nie zostać tu na zawsze 🙂.

Jak widzicie jest to dobra zabawa dla całej rodziny i świetny pomysł na spędzenie czasu w razie niepogody, czy chęci odpoczynku po górskich wędrówkach. Zapytanie na pewno ile czasu poświęcić na wizytę w tym miejscu - tu odpowiedź nie będzie prosta. Godzina to jest takie absolutne minimum, my spędziliśmy prawie 3 godziny i nie wiemy kiedy ten czas minął 🙂.

Jest to naprawdę niebanalna propozycja na spędzenie czasu z dziećmi, w którą właściciele i obsługa włożyli masę serca 🙂. W ten sposób powstało piękne, dopracowane miejsce, w którym czuliśmy się bardzo dobrze i przy kolejnej wyprawie do Zakopanego na pewno wrócimy 🙂

Pamiętajcie również o możliwości zarezerwowania bilety online na konkretną godzinę - dzięki temu uzyskacie również zniżkę 🙂

Dajcie znać czy lubicie taką iluzję, a może już odwiedziliście Illusion House Zakopane? 🙂

50 komentarzy:

1. Tyle razy byłam w Zakopanym, a nie znałam tych miejsc. Super post!

Odpowiedzi
    1. Ja to samo �� musimy koniecznie odwiedzić to miejsce ��
      Kamila

Usuń
  2. Zawsze chciałam jechać do Zakopanego. Jednak odległości jaka musiałbym pokonać z dwójką dzieci mnie przeraża. Jednak, gdy przeczytalam ten wpis to już się nie będę zastanawiać. ❤️

OdpowiedzUsuń
  3. Tyle razy byłam w Zakopanem i nie wiedziałam o takim miejscu. Dzięki, przy najbliższej okazji odwiedzę

4. Nie wiem czy można w to uwierzyć ale jeszcze nie byłam w Zakopanem �� muszę to zmienić!

5. Suchy basen najlepszy! Przewrócony pokój kojarzy mi się z domkiem do góry nogami, gdzie błędnik mi okropnie szalał. A wanna pełna pieniądzy kojarzy mi się z podstawówką, gdy kolega w złotych myślach napisał mi, że chciałby się ze mną kąpać w forsie :D
    ��

6. Dzięki wam odkrywam nowe miejsca 🌳👍

7. Zawsze znajdziecie coś ciekawego! Dzięki za polecajkę :)

8. Koniecznie muszę się tam wybrać! Nie wiedziałam że takie miejsce istnieje ��

OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie atrakcje, a tego miejsca nie znałam.

10. Nie wiedziałam że w Zakopanym są takie niesamowite atrakcje, fajnie że je odkrywacie ��
    Ika

11. Jakie to jest świetne miejsce ��
    Kak

12. Chcieliśmy w te wakacje pojechać do takiego miejsca, ale po sprawdzeniu gdzie moglibyśmy się wybrać w końcu odpuściliśmy, bo wszędzie mamy dość daleko.

OdpowiedzUsuń
  13. Podczas naszej wizyty lata temu w Zakopanem chyba jeszcze nie istniało. Uwielbiamy takie miejsca, więc podczas kolejnej wizyty w mieście na pewno się na nie skusimy.

14. Oj widzę ze tych atrakcji w Zakopanym zrobiło się bardzo dużo. Przynajmniej najmłodsi mają o wiele, wiele więcej frajdy z pobytu tam. Pamiętam ze kiedyś mało było takich miejsc ;)

15. Jeszcze nigdy nie byliśmy w tym miejscu. Super, że właśnie się o nim dowiedzieliśmy. Na pewno tam zajrzymy!

16. Coś wspaniałego, na pewno tam zajrzę ��

17. Ostatnio jak byliśmy nie było okazji i czasu . Ale teraz mamy zamiar odwiedzić to miejsce ��tina

18. Najważniejsze, że wszyscy są zadowoleni ��
    Cris

OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie chce tam być.
    BMagdalena

20. Powiem, że musi być to rewelacyjne miejsce
    Sylwia

OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze uwielbiałam takie miejsca. Z chęcią się tam wybierzemy. Dziekuje za polecenie i masę zdjec- one mnie przekonały:D

22. Super, świetna propozycja
    Kak

OdpowiedzUsuń
  23. W Zakopanem byłam tyle razy, ale tych atrakcji nie znałam. Świetne miejsca, wiem już co jeszcze mogę tam zobaczyć jak będę następnym razem 😊
    JM

24. Super! Uwielbiamy takie miejsca!
    Julka

OdpowiedzUsuń
  25. Tyle razy człowiek był w Zakopanem i nigdy tam nie byłam! Muszę nadrobić. �� pozdrawiam Magda z codziennielepiej.online

26. Świetne miejsce �� można tam spędzić fantastycznie czas

27. Super miejsce ❤️ piękne fotki.

Kamila

OdpowiedzUsuń
  28. Jak zwykle dużo ciekawych atrakcji!

29. Kolejne miejsce warte odwiedzenia. Pozdrawiam Tina

30. Świetny pomysł. Zdjęcia są po prostu Boskie !

OdpowiedzUsuń
  31. No i już wiem, jakie miejsce odwiedzimy przy następnej wizycie w Zakopanem :)

32. świetne zdjęcia, musiałabym cudowna zabawa! DLK

33. Ale super, nie znałam tego miejsca ��

OdpowiedzUsuń
  34. Wow ekstra miejsce, muszę koniecznie tam zajrzeć jak będę na południu:)

35. Słyszałam o tym miejscu, dzięki za recenzję!
    Teresa

36. Świetne miejsce. Warto zobaczyć Dorota J

37. Niesamowite miejsce �� chętnie się tam wybierzemy, dzięki za polecenie ♥️ pozdrawiam Sylwia Ka

38. Jak wy potraficie wyszukać takie perełki ������
    Ika

OdpowiedzUsuń
  39. Byłam mnóstwo razy w Zakopanem, ale tego miejsca nie odkryłam. Przy następnej wizycie będę lepiej szukac

40. Byłam i szczerze polecam. Niezła zabawa !

41. wow, jakie cudne zdjęcia, i jakie piękne miejsce, tyle razy byłam w Zakopanem a nie wiedziałam ,ze jest takie bajeczne miejsce.

OdpowiedzUsuń
  42. Słyszałam o tym miejscu, zdjęcia są niesamowite!
    Teresa

43. Ależ mega muszę koniecznie tam zajrzeć, wspaniale foty ‼️pozdrawiam serdecznie

44. Ale ekstra! Tam trzeba po prostu być 😍

45. Masa atrakcji, aż chce się tam być

46. Dziękuję za te rekomendacje! Raz w życiu byłam w Zakopanem i szczerze mówiąc przez kilka dni niewiele udało się zobaczyć. Bardzo sobie cenię wszelkie miejsca, które ktos wskazuje,bo przecież od strony turysty nie znam połowy miejsc, które mogą być warte uwagi! Świetny post i mnóstwo przydatnych informacji. Dzięki ♥️

47. Mi Zakopane zawsze będzie się podobać
    Jesteśmy stałym bywalcami

48. W tym roku bardzo chętnie skorzystam z Waszej Firmy :)

Etykiety

#zamkizdzieckiem AMEET Atrakcje województwa dolnośląskiego Atrakcje województwa pomorskiego Babaryba Beskidy Blue Ocean Certyfikat Miejsca Przyjaznego Dzieciom Cieszyn Darłowo Dolnośląskie Dolny Śląsk Doświadczenia Drogeria Olmed Dźwirzyno Educarium Egmont Elbląg Energylandia Gdańsk Góry Góry Stołowe Góry Świętokrzyskie Greg Gry planszowe i inne HarperKids Hortulus Hotel Hotel Senator Hotel Zamek Ryn Jelenia Góra Kabum Karkonoski Park Narodowy Karpacz Kawa Kącik Malucha Klocki Kolejkowo Kolejkowo i miasto z Piernika Kolejkowo Wrocław Kołobrzeg konkursy Książka Książki Lego Łazienki Królewskie Magiczna symetria - Educarium Małopolska Mazowieckie Mazury Miasto z piernika Kolejkowo Wrocław miasto z piernika we Wrocławiu morze Muzeum Muzuem nad Bałtykiem nad morzem Nasza Księgarnia Nauka Nauka przez zabawę noclegi Nowy Wiśnicz Olmed apteka Opolskie Parki rozrywki Piatnik pod ziemią podkarpackie Podlasie Podróże Pojazdy Hydrauliczne Artyk pojazdy hydrauliczne KupZabawke polecane Polecane noclegi Polferries POLIN Pomorskie prezenty Programowanie Rebel Skalne Miasto Soke Srebrna Góra Strefa Dziecka Strefa Mamy Strefa Taty Śląsk śląskie Testowanie Trasy podziemne Tuban Tubi Jelly Wakacje z książką Wałbrzych Warmia Warmia Zamek w Lidzbarku Warmińskim Warszawa Wieliczka Wielkanoc Wielkopolska Wroc Wrocław Wydawnictwo Znak Zabawki Zachodniopomorskie Zamek Zamek Chojnik Zamek Kliczków Zamek w Rynie Zamek Wiśnicz zamki z dzieckiem Zdrowie zegarki zwiedzanie