środa, 28 kwietnia 2021

Venarti - Komunia Święta

Sezon komunijny właśnie się rozpoczął i nawet rząd dał przyzwolenie na organizację uroczystości na świeżym powietrzu. My już przewidywaliśmy troskę wcześniej taką sytuację i do naszej Komunii Świętej rozpoczęliśmy przygotowania już jakiś czas temu 🙂.

Jest to bardzo ważny dzień zarówno w życiu dzieci, rodziców, jak i innych członków rodziny. Jest to sakrament symbolizujący przyjęcie młodego człowieka do grona tych, którzy obcują z Bogiem i o tym nie należy zapominać 🙂.

Zaproszenia komunijne - Venarti

Poza przygotowaniem duchowym należy przygotować także uroczystość. Na początek trzeba było wybrać sukienkę (to już za nami), ale równie ważne są zaproszenia dla gości i podziękowania dla nich za przybycie na tą jakże ważną uroczystość dla dzieci. My postawiliśmy na zaproszenia personalizowane od Venarti - pięknie, delikatne, wyjątkowe, drewniane 🙂.

Wszyscy wiemy, że taka uroczystość jest tylko raz w życiu dziecka i każdy chce, aby była ona wyjątkowa. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na zaproszenia naprawdę bardzo oryginalne i rzadko spotykane. Mają one kształt kwadratowy, ale z wyciąganym elementem w kształcie koła, który przypomina hostię. Na elemencie okrągłym mamy piękną grafikę, natomiast po podniesieniu go, ukazuje nam się treść zaproszenia na uroczystość komunijną 🙂. Tu informacje dla Was - można skorzystać z gotowego tekstu przy zaproszeniach, lub ułożyć swój, użyć cytatów, czy połączyć kilka opcji. Taka forma zaproszenia, nie dość, że jest piękna, to będzie stanowiła piękną pamiątkę dla każdego członka rodziny.

Po wybraniu zaproszeń pomyśleliśmy, że gościom należy także w jakiś symboliczny sposób podziękować za udział, w tak ważnej dla dzieci uroczystości. Wybraliśmy produkt, który oprócz formy podziękowania pozwoli na odpowiednie umiejscowienie gości przy stole, jeśli będzie się odbywać w lokalu uroczystość. Wykonane są one w drewnie brzozowym i mogą przybrać postać aniołka w postaci żeńskiej i męskiej. Wygrawerować na nich możemy imię gości i datę, dzięki czemu staną się naprawdę wyjątkową pamiątką 🙂.

Personalizowane serwetki komunijne - Venarti

Zdecydowaliśmy się na jeszcze jeden element personalizowany podczas naszej uroczystości i będą to serwetki komunijne z imieniem naszej córki 🙂. Wszyscy chcemy, aby taka uroczystość była wyjątkowa i warto zwrócić uwagę również na takie drobne dodatki. Pięknie one łączą walory użytkowe i estetyczne. Ozdobione są one motywem gałązki oliwnej pomiędzy którymi umieszczony jest nadruk mówiący o uroczystości Komunii Świętej. Serwetki są w wymiarze 33*33 cm, a sama personalizacja jest delikatna, umieszczona w środkowej strefie serwetki. Do wyboru mamy kilka kolorów serwetek, tak aby każdy miał możliwość wybrania takiej, która będzie idealnie się komponowała z wystrojem stołu.

Przeglądając ofertę sklepu zwróćcie także uwagę na wyjątkowe produkty, których nie znajdziecie nigdzie indziej - to stworzone z żywicy prośby o błogosławieństwo - sprawdźcie sami jakie są przepiękne.

My z oferty sklepu Venarti przedstawiliśmy tylko kilka produktów, natomiast jeśli szykuje się u Was w rodzinie jakaś uroczystość, to koniecznie zajrzyjcie na stronę sklepu. Znajdziecie tam oprócz produktów na Komunię Świętą, także na inne uroczystości, takie jak Ślub, Chrzest Święty, Urodziny, Dzień Mamy, Taty, Babci, Dziadka. Wszystkie produkty są naprawdę wyjątkowe, stworzone z ogromną dokładnością i pasją 👍🙂.

5 komentarzy:

1. Piękne zaproszenia, świetna alternatywa dla tradycyjnych :) ale chyba byłoby mi trochę szkoda użyć tej personalizowanej serwetki :)

OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pamiątki cudownie i estetycznie wykonane

3. My w dorosłym życiu byliśmy na dwóch komuniach. Na jedną zaproszono nas przez teściów, a na drugą przez sms...
    Co ciekawe, ostatnio zaproszenie na wesele wysłano na adres babci męża. Zaproszenie dla nas.
    No powiem, że to żenada...

OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam jeszcze takich drewnianych zaproszeń, ale bardzo mi się podobają :) córka ma Komunię w przyszłym roku, ale że nie wiadomo jak to będzie, czy znowu czegoś nie przesuną przez wzgląd na sytuację na świecie, że zawczasu myślę żeby ogarnąć wstępnie chociaż catering, zaproszenia, prezenty :)

5. Piękne te aniołki, jestem pod wrażeniem! W tym roku właśnie mam Komunię córki i szukam takich właśnie gadżetów w formie podziękowania dla gości. Na pewno zamówimy cukierki krówki personalizowane, bo takie słodkie co nieco zawsze robi dobre wrażenie :) Niedługo się zacznie, jeju.. trzeba zacząć się rozglądać już za tym wszystkim!

Etykiety

#zamkizdzieckiem AMEET Atrakcje województwa dolnośląskiego Atrakcje województwa pomorskiego Babaryba Beskidy Blue Ocean Certyfikat Miejsca Przyjaznego Dzieciom Cieszyn Darłowo Dolnośląskie Dolny Śląsk Doświadczenia Drogeria Olmed Dźwirzyno Educarium Egmont Elbląg Energylandia Gdańsk Góry Góry Stołowe Góry Świętokrzyskie Greg Gry planszowe i inne HarperKids Hortulus Hotel Hotel Senator Hotel Zamek Ryn Jelenia Góra Kabum Karkonoski Park Narodowy Karpacz Kawa Kącik Malucha Klocki Kolejkowo Kolejkowo i miasto z Piernika Kolejkowo Wrocław Kołobrzeg konkursy Książka Książki Lego Łazienki Królewskie Magiczna symetria - Educarium Małopolska Mazowieckie Mazury Miasto z piernika Kolejkowo Wrocław miasto z piernika we Wrocławiu morze Muzeum Muzuem nad Bałtykiem nad morzem Nasza Księgarnia Nauka Nauka przez zabawę noclegi Nowy Wiśnicz Olmed apteka Opolskie Parki rozrywki Piatnik pod ziemią podkarpackie Podlasie Podróże Pojazdy Hydrauliczne Artyk pojazdy hydrauliczne KupZabawke polecane Polecane noclegi Polferries POLIN Pomorskie prezenty Programowanie Rebel Skalne Miasto Soke Srebrna Góra Strefa Dziecka Strefa Mamy Strefa Taty Śląsk śląskie Testowanie Trasy podziemne Tuban Tubi Jelly Wakacje z książką Wałbrzych Warmia Warmia Zamek w Lidzbarku Warmińskim Warszawa Wieliczka Wielkanoc Wielkopolska Wroc Wrocław Wydawnictwo Znak Zabawki Zachodniopomorskie Zamek Zamek Chojnik Zamek Kliczków Zamek w Rynie Zamek Wiśnicz zamki z dzieckiem Zdrowie zegarki zwiedzanie